Vanliga Frågor
Levererar ni också direkt till centralstationen eller Stockholm Arlanda Airport?
Levererar ni också direkt till centralstationen eller Stockholm Arlanda Airport?
Ja, på begäran kan vi också leverera till flygplatsen eller tågstationen. Kontakta oss om du har denna förfrågan, så organiserar vi det tillsammans med dig.
Vad händer om den hyrda utrustningen skadas under min hyrestid?
Vad händer om den hyrda utrustningen skadas under min hyrestid?
I vilket fall som helst är Parently-teamet dedikerat till att leverera utmärkt uthyrningsservice och support när det är möjligt. Om något går sönder på grund av normalt slitage kommer vi antingen att reparera eller ersätta produkten kostnadsfritt. Om det går sönder på grund av felaktigt bruk kan vi fortfarande hjälpa till med reparationer, men i det fallet behöver vi ta ut kostnader för reparation och reservdelar.
Hur kontaktar jag kundsupport om jag har ytterligare frågor eller problem?
Hur kontaktar jag kundsupport om jag har ytterligare frågor eller problem?
Du kan enkelt kontakta Parently Team online via Facebook, Instagram eller via e-post hej@parently.se.