Leverans i Sverige. Gratis hämtning i Stockholm.

Få 10% rabatt på din första beställning!

Hyra barnvagn i Arlanda Airport med Parently

Hyr med förälder på Arlanda flygplats - Stockholm

Premiumkvalitet, maximal flexibilitet.

Våra populäraste barnvagnar i Stockholm

Omdömen

"Servicen har varit helt amazing. Även fast jag krånglat en del så har jag blivit bemött på ett så trevligt sätt att jag önskar jag jobbade med dessa människor. Jag får svar fort och de gör det de kan för att jag ska få det så bra som möjligt. Skulle rekommendera Parently till alla verkligen!"

Victoria

via Trustpilot

"Otroligt tacksam för möjligheten att hyra allt vi behöver till våra små här! :) vi fick jättefina produkter väldigt snabbt när ordern väl var packad och skickad. Allting var i nytt skick och fint och fräscht med alla tillbehör och bruksansvisningar. Jättenöjd med vår Bugaboo donkey."

Cattis

via Trustpilot

"Ett så bra företag att göra affärer med. Alltid vänlig och extremt hjälpsam. Jag kommer att hyra alla framtida föremål från dem eftersom jag har samlat så många babysaker under de senaste 2 åren och jag tycker att det är så krångel att sälja vidare. Inget behov av att köpa nytt eller spendera timmar på att tråla begagnade webbplatser, bara hyra och returnera, allt medan du hjälper till att rädda planeten Rekommenderas starkt"

Linda TF

via Trustpilot (översatt från engelska)

"Fantastisk service med snabba svar! Så smidig och innovativ tjänst, önskar parently fanns för fem vagnar sen🤣 I övrigt toppenprodukt, smidig leverans och retur. Kan bara rekommendera!"

Jovana E.

via Trustpilot

1 Av 4

Vanliga Frågor

Levererar ni också direkt till centralstationen eller Stockholm Arlanda Airport?

Ja, på begäran kan vi också leverera till flygplatsen eller tågstationen. Kontakta oss om du har denna förfrågan, så organiserar vi det tillsammans med dig.

Vad händer om den hyrda utrustningen skadas under min hyrestid?

I vilket fall som helst är Parently-teamet dedikerat till att leverera utmärkt uthyrningsservice och support när det är möjligt. Om något går sönder på grund av normalt slitage kommer vi antingen att reparera eller ersätta produkten kostnadsfritt. Om det går sönder på grund av felaktigt bruk kan vi fortfarande hjälpa till med reparationer, men i det fallet behöver vi ta ut kostnader för reparation och reservdelar.

Hur kontaktar jag kundsupport om jag har ytterligare frågor eller problem?

Du kan enkelt kontakta Parently Team online via Facebook, Instagram eller via e-post hej@parently.se.

Jämföra /8

Laddar...