-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Maxi-Cosi
Maxi-Cosi Pebble 360 Pro 2 inkl. FamilyFix 360 Pro
Från 279 krPris per enhet /Ej tillgänglig -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Vanliga Frågor
Var hämtar jag mina hyrda barnprodukter när jag flyger till eller från Arlanda?
Var hämtar jag mina hyrda barnprodukter när jag flyger till eller från Arlanda?
Vårt självupphämtningsställe ligger mellan Arlanda och Stockholm, i Sollentuna – på vägen till eller från flygplatsen. Här kan du enkelt hämta dina hyrda barnprodukter, oavsett om du reser med bil eller tåg. För att göra det ännu smidigare kan vi, vid behov, erbjuda dygnet runt-upphämtning så att du kan hämta när det passar dig bäst.
Vad händer om produkten skadas under hyresperioden?
Vad händer om produkten skadas under hyresperioden?
Vi på Parently är alltid måna om att ge förstklassig service och support. Om produkten som du hyrt skadas på grund av normalt slitage, reparerar eller byter vi ut den kostnadsfritt. Om skadan beror på felaktigt användande, kan vi fortfarande hjälpa till med reparationer, men i sådana fall kan vi behöva ta ut en avgift för reparation och reservdelar.
Hur kontaktar jag er om jag har fler frågor eller det uppstår problem?
Hur kontaktar jag er om jag har fler frågor eller det uppstår problem?
Du kan enkelt kontakta teamet hos Parently på Facebook, Instagram eller via e-post hej@parently.se.